Zarządzanie przedsiębiorstwem
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania. Program obejmuje m.in. aspekty związane z przywództwem, finansami, marketingiem, negocjacjami oraz zarządzaniem strategicznym.
Korzyści
Absolwent zdobędzie wiedzę na temat nowoczesnych koncepcji z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku w warunkach globalizacji i dynamicznie zmieniającego się otoczenia. Wyrabianie i doskonalenie umiejętności w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Pogłębienie i uaktualnienie wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej z działaniami marketingowymi firmy.
Sylwetka absolwenta
Studia adresowane są do osób, pełniących funkcje menedżerskie oraz przygotowujących się do ich objęcia.
Forma zaliczenia
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej, po której słuchacz otrzymuje świadectwa ukończenia studiów podyplomowych.
Program:
Obejmuje 180 godzin dydaktycznych realizowanych przez 2 semestry.
Program studiów obejmuje m.in. następujące zagadnienia:
Zarządzanie
Zarządzanie biznesem
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie ugrupowaniami kapitałowymi
Współczesne trendy w zarządzaniu firmą
Metody i techniki zarządzania
Japońskie metody zarządzania
Systemy motywacyjne w przedsiębiorstwie
Marketing w zarządzaniu
Formy organizacyjno-prawne. Od powstania do upadłości przedsiębiorstwa
Otoczenie prawne firmy
Zarządzanie projektami – najlepsze światowe praktyki
Symulacje decyzyjne – gra kierownicza
Instrumentarium finansowe
Rachunkowość zarządcza
Controlling
Źródła finansowania w działaniu firmy
Fundusze unijne dla przedsiębiorstw
Komunikacja interpersonalna w firmie
Kultura organizacyjna
Negocjacje w biznesie
Psychologia kierowania
Sylwetka współczesnego menedżera
Trening menedżerski
Seminarium dyplomowe
Opłata za semestr wynosi: 1600,00 zł