Regulamin Newslettera


 
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Newslettera przesyłanego przez:

Wyższa Szkołę Zarządzania w Częstochowie

ul. 1 Maja 40, 42-200 Częstochowa

 

1. Newsletter jest wysyłany na zarejestrowany przez użytkownika adres poczty elektronicznej, zawiera

informacje związane z aktualną działalnością Wyższej  Szkoły Zarządzania w Częstochowie  (WSZ).

2. Otrzymywanie Newslettera jest dobrowolne i bezpłatne, jest on wysyłany drogą elektroniczną

w postaci listu elektronicznego.

3. Zarejestrowany użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z dalszego otrzymywania

Newslettera poprzez wypisanie podanego przez siebie adresu z listy mailingowej.

4. Podanie adresu mailowego na stronie Wyższej  Szkoły Zarządzania spowoduje automatyczne

przesłanie na niego e-maila z linkiem potwierdzającym rejestracje i aktywującym usługę newslettera.

Otworzenie przesłanego linku będzie równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

5. WSZ nie będzie udostępniał powierzonych jej adresów poczty elektronicznej osobom trzecim.

6. WSZ ma prawo do zmiany zapisów regulaminu, z uzasadnionych przyczyn, o czym niezwłocznie

poinformuje zarejestrowanych użytkowników.

7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 stycznia 2014 r .

  

Oświadczenia znajdujące się w treści e-maila z linkiem potwierdzającym rejestracje:

Kliknięcie w powyższy link jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie newslettera

i przetwarzanie danych osobowych przez Wyższą  Szkołe Zarządzania.

Zapoznałem/-am sie z treścią regulaminu newslettera dostępnego na stronie Wyższej  Szkoły Zarządzania i w pełni akceptuje jego wszystkie postanowienia. 

 

Dodatkowe informacje