25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz szczegóły na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowej lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych przez , i podmioty powiązane.

W jakim celu będziemy przetwarzać twoje dane?

- pomiary statystyczne - chcemy wiedzieć ile osób odwiedza naszą stronę
- marketing
- do świadczenia usług drogą elektroniczną

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie ul. 1 Maja 40, 42-200 Częstochowa.

Komu możemy przekazywać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem mogą to być podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie np: firmy zajmujące się marketingiem, reklamą, podwykonawcy usług. Twoje dane mogą być też udostępnione organom prawa o ile otrzymamy stosowną podstawę prawną. 

Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych, masz prawo dostępu do nich, sprostowania, usunięcia itp.

ZGADZAM SIĘ                                 nie teraz

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

 

 

 

Marketing usług

Korzyści

Słuchacze studiów zdobędą wiedzę potrzebną do samodzielnego wdrażania strategii marketingowych. Podczas zajęć zapoznają się m.in. ze specyfiką sektora usług we współczesnej gospodarce, procesem planowania marketingowego, segmentacją nabywców usług, a także metodami badania rynku. Poznanie modeli jakości usług oraz elementów marketingu relacyjnego i CRM wpłynie na umiejętne zarządzanie usługą w pracy zawodowej słuchaczy. Aby studia dały uczestnikom nie tylko teoretyczne podstawy, organizowane są „company visits”, podczas których słuchacze mają możliwość poznać praktyczne ujęcie marketingu usług na przykładzie wybranej firmy.

Uczestnicy

Ze względu na specyfikę studia z zakresu marketingu w usługach powinny zainteresować szerokie grono osób, zarówno menedżerów, jak i specjalistów zajmujących się planowaniem marketingowym w firmach usługowych oraz krąg osób pracujących w sektorze usług.

Forma zaliczenia

Na podyplomowych studiach Marketing Usług obowiązuje praktyczna forma zaliczenia. Ma ona na celu zarówno weryfikację, jak i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności. Słuchacze w ramach seminarium pracują w grupach, tworząc realną strategię dla przedsiębiorstwa usługowego, wykorzystując poznane w trakcie zajęć metody i techniki w ramach procesu zarządzania. Szczególny nacisk położony jest na proces definiowania produktu usługowego i planowanie procesu świadczenia usługi, badania i planowania marketingowego, segmentacji nabywców oraz pozycjonowania usługi. Egzamin końcowy, obejmujący całość materiału, polegać będzie na przygotowaniu w grupach strategii, a następnie jej prezentacji i obronie.

Program miesiące nauki 9 liczba godzin 178 liczba zjazdów 10

 

Instytucje i instrumenty rynku finansowego
Podstawy marketingu 8

Analiza otoczenia przedsiębiorstwa 6
Zachowania nabywców 10
Specyfika usług w ujęciu działań marketingowych 4
Podstawy decyzji strategicznych i charakterystyka rynku usług 4
Strategia marki usługowej 10
Zintegrowana strategia komunikacji marketingowej 16
Jakość w usługach 6
Zarządzanie dystrybucją na rynku usług 12
Projektowanie usług i procesu obsługi 4
Zarządzanie relacjami z klientem 16
Strategia cenowa na rynku usług 6
Zarządzanie personelem usługowym 10
Badania marketingowe usługi procesu świadczenia 8
Zarządzanie satysfakcją klienta 6
Plan marketingowy w usługach 12
Studium przypadku – marketing w wybranej jednostce usługowej 6
Techniki prezentacji 8
Techniki negocjacyjne 8
Aspekty prawne 6
Aspekty finansowe 4
Seminarium podyplomowe 8

 

 

Zajęcia odbywają się

 

ON-LINE BEZ KONIECZNOŚCI PRZYJEŻDŻANIA NA UCZELNIĘ – 50%

 

ORAZ  w jeden weekend miesiąca w godzinach popołudniowych.

 

 

Opłata za semestr wynosi: 1230,00 zł

 

 

  

 

Dodatkowe informacje