25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz szczegóły na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowej lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych przez , i podmioty powiązane.

W jakim celu będziemy przetwarzać twoje dane?

- pomiary statystyczne - chcemy wiedzieć ile osób odwiedza naszą stronę
- marketing
- do świadczenia usług drogą elektroniczną

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie ul. 1 Maja 40, 42-200 Częstochowa.

Komu możemy przekazywać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem mogą to być podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie np: firmy zajmujące się marketingiem, reklamą, podwykonawcy usług. Twoje dane mogą być też udostępnione organom prawa o ile otrzymamy stosowną podstawę prawną. 

Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych, masz prawo dostępu do nich, sprostowania, usunięcia itp.

ZGADZAM SIĘ                                 nie teraz

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

 

 

 

Public Relations

Celem studiów podyplomowych jest przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w prowadzeniu działalności promocyjnej instytucji państwowych, organizacji pozarządowych i firm prywatnych. Słuchacze w ramach programu studiów będą mieli możliwość nabycia lub uzupełnienia umiejętności prezentowania siebie i swojej firmy, organizacji lub instytucji, w której jest się zatrudnionym. Podtrzymywania kontaktów z personelem lub klientami oraz prowadzenia optymalnej polityki informacyjnej i skutecznego komunikowania się.

 


Korzyści:

Zajęcia prowadzone są w bardzo ciekawy i przystępny sposób przez praktyków, wysokiej klasy specjalistów, z wykorzystaniem nowoczesnych technik, metod i narzędzi dydaktycznych.

Sylwetka absolwenta:

Studia przeznaczone są dla tych wszystkich, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć wiadomości na temat mechanizmów promocji.

Forma zaliczenia:

Studia kończą się obroną pracy dyplomowej, po której słuchacz otrzymuje świadectwa ukończenia studiów podyplomowych.

Program:

Program na studiach podyplomowych „Public Relations” obejmuje 210 godzin dydaktycznych realizowanych przez 2 semestry.

Przedmioty:

  • Public relations i projektowanie kampanii PR
  • Relacje z masmediami
  • Projektowanie promocji przedsiębiorstwa i produktu
  • Ekspresja ciała
  • Technika mówienia publicznego
  • Techniki negocjacji
  • Komunikacja interpersonalna
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Komunikacja językowa
  • Komunikacja niejęzykowa
  • Autoprezentacja
  • Psychologia zarządzania
  • Etykieta i kultura biznesu
  • Prawo autorskie i prasowe
  • Trening integracyjny

 

Zajęcia odbywają się

 

ON-LINE BEZ KONIECZNOŚCI PRZYJEŻDŻANIA NA UCZELNIĘ – 50%

 

ORAZ  w jeden weekend miesiąca w godzinach popołudniowych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodatkowe informacje